Az intézményben az Ön területileg illetékes

 betegjogi képviselője:

                                                  dr. Mészáros-Petike Zsuzsanna

 

Telefonszáma:                          06/30-379-8373

 melyen elérhető                                   hétfőtől-csütörtökig 08:00 – 16:30 óra között                                                                                                                          pénteken                   08:00 – 14:00 óra között

 

E-mail címe:                              Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fogadóóra helye, ideje:         telefonos egyeztetést követően

 

  JOGVÉDELMI KÉPVISELŐ AZ INTEGRÁLT JOGVÉDELMI SZOLGÁLAT (IJSZ) MUNKATÁRSA,

AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÓ INTÉZMÉNYTŐL FÜGGETLEN SZEMÉLY  

A fenti elérhetőségek sikertelensége esetén az IJSZ zöldszáma hívható: 06/80/620-055

On affairs of patients rights foreign language patients shoould contact the following phone number : +36/20/4899-614      

WEBES IDŐPONT FOGLALÁS ELÉRHETŐ!

A MENÜBEN, AZ ELŐJEGYZÉS MENÜPONTRA KATTINTVA!

Tisztelt Pácienseink!

 

Tájékoztatjuk önöket, hogy a felsorolt szakrendelésekre intézményünk betegirányítójában, az alábbi központi telefonszámokon lehet időpontot (előjegyzést) kérni.

GYÓGYMASSZÁZS

KARDIOLÓGIA-EKG

DIABETOLÓGIA-ENDOKRINOLÓGIA

NŐGYÓGYÁSZAT

ORTOPÉDIA

REUMATOLÓGIA

RÖNTGEN

ULTRAHANG

BALESETI UTÓKEZELŐ

ÉRSEBÉSZET

KÉZSEBÉSZET

PROKTOLÓGIA

UROLÓGIA

 

KÖZPONTI ELŐJEGYZÉS TELEFONSZÁM:

 

427-5175 minden hétköznap 8-16 óra között

427-5307 minden hétköznap 12-20 óra között

A listán nem található szakrendelésekre előjegyzési elérhetőségek az adott rendelésre kattintva megtalálhatók.

 

Tisztelt Páciensek!

Tájékoztatjuk önöket, hogy intézményünk központi e-mail címén nem lehetséges a(z)

·     időpontfoglalás szakrendelésekre

·     gyógyszerfelírás

 Kérjük tisztelt pácienseinket, hogy fent említett esetekben a szakrendeléseken megadott telefonszámon szíveskedjenek érdeklődni.

Szakrendeléseink látogatása során a maszk viselése ajánlott az Önök és az intézmény dolgozóinak egészsége érdekében.

Az inténzmény homlokzata a főbejárat felől.

Budapest XXI. Kerületének járóbeteg szakellátását adó intézménye 1948-ban kezdte meg működését. Jelenlegi szervezete 1993. január 1-én került kialakításra, fenntartója Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata.

  A Szakorvosi Rendelő külső megjelenését tekintve modern, a XXI. század igényeit kielégítő külsővel, négy szinten, mintegy 6000 m2 alapterületen látja el feladatát. Az intézményhez tartozik a külön telephelyen elhelyezkedő Tüdőgondozó , Pszichiátriai Gondozó, Gyermekfogászat és Védőnői Szolgálat, Iskola-egészségügyi ellátás.

  A szakorvosi ellátást közel 300 dolgozónk biztosítja heti öt napon, napi 12 órában: szakorvosok, asszisztensek, gazdasági szakemberek, épület-üzemeltetési munkatársak, valamint az igazgatás dolgozói.

  A járóbeteg szakellátás egységei: Belgyógyászat, Kardiológia, Gasztroenterológia, Diabetológia, Endokrinológia, Sebészet, Traumatológia, Gyermeksebészet, Proktológia, Kézsebészet, Baleseti utókezelő, Ortopédia, Reumatológia, Fül-orr-gégészet, Neurológia, Nőgyógyászat és terhesgondozás, Urológia, Bőrgyógyászat, Onkológia, Szemészet, Szájsebészet, Laboratórium, Radiológia, Tüdőgondozó, Pszichiátria, EKG, Fizikoterápia, Gyógytorna, Orvosi Masszázs, Dietetika.

  Alapellátó egységek: Gyermekfogászat, Iskolaegészségügyi szolgálat, Védőnői szolgálat Orvosi Ügyelet.

  A Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat üzemeltetési körébe tartoznak a kerületben működő háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi rendelők.

  Az intézmény vezetése és dolgozói nagy tapasztalattal és szaktudással törekednek a magas színvonalú definitív betegellátás biztosítására, melyet a XXI. Kerület Önkormányzata a helyi lakosság érdekeit figyelembe véve kiemelten támogat a gép-műszerezettség fejlesztésével, forrás biztosításával az ingatlanok felújításához, karbantartásához.

Az intézmény 2011-ben vette fel Tóth Ilona, a mártírhalált halt szigorló orvos nevét és az ő szellemiségében törekszik a kerület polgárainak ellátására.

Az intézmény székhelye: 
Szakorvosi Rendelőintézet 1212 Budapest, Görgey Artúr tér 8.  
Telephelyei (Orvosi rendelők):  1212 Budapest, Görgey Artúr tér 6. 1215 Budapest, Táncsics Mihály u. 4. 1214 Budapest, Vénusz u. 2.
  1212 Budapest, Széchenyi u. 88. 1211 Budapest, Kossuth L. u. 95. 1211 Budapest, Kossuth L. u. 99.
  1214 Budapest, Csikó sétány 9. 1211 Budapest, Kiss J. altb. u. 30. 1213 Budapest, Szent István út 217-219.

Menedzsment

 

Dr. Dobák András

főigazgató főorvos

telefon: 06 1 427 5171

email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Dr. Cseri István

orvos-igazgató főorvos

elérhetőség: 06 1 427 5150

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vámosi Ágnes

ápolási-igazgató

elérhetőség: 06 1 427 5128

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szuhai Adrienne

gazdasági igazgató

elérhetőség: 06 1 427 5345

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Adatvédelmi tisztviselő:

Horváth Andrea

Elérhetőség: 06 1 427 5171

Integritási felelős:

Recse Lászlóné

Elérhetőség: 06 1 427 5193

Tisztelt Páciensek!

Tájékoztatjuk önöket, hogy intézményünk központi e-mail címén nem lehetséges a(z)

·     időpontfoglalás szakrendelésekre

·     gyógyszerfelírás

 Kérjük tisztelt pácienseinket, hogy fent említett esetekben a szakrendeléseken megadott telefonszámon szíveskedjenek érdeklődni. 

Tisztelt Páciensek!

Tájékoztatjuk önöket, hogy az intézményi laboratórium e-beutalót nem tud fogadni.

Kérjük, amennyiben e-beutalójuk van, azt nyomtassák ki és hozzák magukkal!

Tisztelt Páciensek!

Tájékoztatjuk a XXI. kerület gyermekkorú lakosság ortopédiai járóbeteg szakellátási feladatainak elvégzésére a

 Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet (1089 Budapest, Üllői út 86.) került kijelölésre.

Időpontkérés a +3630/2990660 telefonszámon lehetséges.

Minden hétköznap 12.30 és 15.30 óra között.

TISZTELT BETEGEINK!

TÁJÉKOZTATJUK ÖNÖKET, HOGY A SZAKORVOSI RENDELŐINTÉZET ÉS VALAMENNYI TELEPHELYÉN MŰKÖDŐ RENDELÉS

 REGGEL 7 ÓRÁTÓL ESTE 20 ÓRÁIG TART NYITVA!

A KÖZPONTI BETEGIRÁNYÍTÁS 19.30-IG VESZ FEL BETEGET.

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

I. Szervezeti, személyzeti adatok

1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

Hivatalos név:

Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat

Rövidített név:

Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat

Székhely:

1212 Budapest, Görgey Artúr tér 8.

Postai cím:

1751 Budapest, Pf. 27.

Telefonszám:

+3614275100

Elektronikus levélcím:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap:

www.tiesz.hu

Ügyfélszolgálat (Titkárság)

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

+3614275171

 

 

2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

Szervezeti struktúra ábrája

Szervezeti és Működési Szabályzat

3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)

Dr. Dobák András főigazgató

Telefon: 3614275150; e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Dr. Cseri István orvosigazgató

Telefon: 3614275171; e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szuhai Adrienne gazdasági igazgató

Telefon: 3614275345; e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vámosi Ágnes ápolási igazgató

Telefon: 3614275128; e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás/rendelési idő: Hétfőtől – péntekig 7.00 – 20.00 óráig

5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

Az intézmény által alapított közalapítvány nincs.

9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

Az intézmény által alapított költségvetési szerv nincs.

10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

Az intézmény nem alapított lapo(ka)t.

11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai

Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata

Székhely: 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.

Telefonszám: +3614276100

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap: www.csepel.hu

 

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

1. közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege

Az intézmény működését meghatározó jogszabályok jegyzéke

Alapító okirat

Szervezeti és Működési Szabályzat

Házirend

Térítési díj szabályzat

Közérdekű bejelentések szabályzata

Szervezeti integritást sértő események kezelésének eljárásrendje

Betegdokumentáció kezelésének, betegdokumentációba betekintés és másolat kiadásának eljárási rendje

2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai

járóbeteg szakellátás

4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények

072111 Háziorvosi alapellátás

072112 Háziorvosi ügyeleti ellátás

072210 Járóbetegek gyógyító szakellátása

072220 Járóbetegek rehabilitációs szakellátása

072230 Járóbetegek gyógyító gondozása

072311 Fogorvosi alapellátás

072313 Fogorvosi szakellátás

072420 Egészségügyi laboratóriumi szolgáltatások

072430 Képalkotó diagnosztikai szolgáltatások

074011 Foglalkozás-egészségügyi alapellátás

074031 Család- és nővédelmi egészségügyi gondozás

074032 Ifjúság-egészségügyi gondozás

 

A felsorolt közfinanszírozott egészségügyi szolgáltatások térítésmentesek. Térítési kötelezettség csak a jogszabályokban meghatározott egyes esetekben áll fenn, melyek feltételeit és mértékét az intézmény – jelen közzététel II.1. pontja alatt található – Térítési díj szabályzata részletesen tartalmazza.

6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

Adatkezelési nyilvántartás

7. kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke

Az intézmény nyilvános kiadványokkal nem rendelkezik.

8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

9. A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától

2021 – 2022. évi előterjesztések

10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények

Az intézmény által közzétett hirdetmények, közlemények az intézmény honlapján (www.tiesz.hu), valamint az intézmény felügyeleti szervének honlapján (www.csepel.hu) kerülnek közzétételre.

11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk

Az intézmény pályázatot nem írt ki.

12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai

ÁSZ ellenőrzésről készült jelentés

Ellenőrzések 2021.

Ellenőrzések 2022.

13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve

Közérdekű adatok megismerésére irányuló igényeket az intézmény felügyeleti szervének, Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata jegyzőjéhez címezve, írásban van lehetőség igényelni:

Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata

Dr. Vincze Anikó jegyző

1211 Budapest, Szent Imre tér 10.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

Az intézmény adatvédelmi tisztviselője: Dr. Illés Krisztina,  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk

KSH 1019 Az egészségügyi ellátás állás- és létszámkimutatása december 31-i állapot szerint (2021.)

Bőrgondozó (2021.)

Tüdőgondozó (2021.)

Pszichiátriai gondozó   statisztikái (2021.)

15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai

Közérdekű adatokkal kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatási kötelezettsége az intézménynek nincs.

16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél

Közérdekű adatok hasznosítására az intézmény nem áll szerződéses jogviszonyban.

17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Közérdekű adatok hasznosítására az intézmény nem áll szerződéses jogviszonyban.

18. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

19. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével, valamint a közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő,a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint újrahasznosítható közadat típusokról való tájékoztatás, a rendelkezésre álló formátumok megjelölésével

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

20. A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek elektronikusan szerkeszthető változata

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

21. A 19. sor szerinti közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásért fizetendő díjak általános jegyzéke

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

23. A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások szerződő feleinek megjelölése, a kizárólagosság időtartamának, tárgyának, valamint a megállapodás egyéb lényeges elemeinek megjelölése

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

24. A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a közadatok újra-hasznosításáról szóló törvény szerint a kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

25. A közadatok újra-hasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi szervezetszabályozó eszköz, közszolgáltatási szerződés vagy más kötelező erővel bíró dokumentum (vagy az annak elérhetőségére mutató hivatkozás), amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

 

 

 

III. Gazdálkodási adatok

 

1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója

2022. évi elfogadott költségvetés

2021. évi beszámoló

2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve

Foglalkoztatottak létszámadatai 2021.

Vezetők illetménye 2021.

3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond

Az intézmény költségvetési támogatást nem nyújt.

4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével. A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött - általános forgalmi adó nélkül számított - ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő - egy évnél hosszabb időtartamra kötött - szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani

Üvegzseb linkje

5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredmények)

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések

Az intézmény vonatkozásában nem értelmezhető.

7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések

Az intézmény konzorciumi tagként részt vesz az Európai Unió támogatásával megvalósuló projektben, melynek elnevezése:

VEKOP-6.2.1-15-2016-00006 Csillagtelep szociális célú rehabilitációja 

8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)

2022. évi Közbeszerzési terv

 

 

 

 

 

 

 

Budapest XXI. Kerületének járóbeteg szakellátását adó intézménye 1948-ban kezdte meg működését. Jelenlegi szervezete 1993. január 1-én került kialakításra, fenntartója Budapest XXI. Kerület Csepel Önkormányzata.

A Szakorvosi Rendelő épülete 2004-2006. években teljes rekonstrukción esett át, külső megjelenését tekintve modern, a XXI. század igényeit kielégítő külsővel, négy szinten, mintegy 6000 m2 alapterületen látja el feladatát.

Az intézményhez tartozik a külön telephelyen elhelyezkedő Tüdőgondozó, Gyermek Tüdőgyógyászat, Pszichiátriai Gondozó, Gyermekfogászat és Védőnői Szolgálat, Iskola-egészségügyi ellátás. A szakorvosi ellátást közel 300 dolgozónk biztosítja heti öt napon, napi 12 órában: szakorvosok, asszisztensek, gazdasági szakemberek, épület-üzemeltetési munkatársak, valamint az igazgatás dolgozói.

A járóbeteg szakellátás egységei: Belgyógyászat, Kardiológia, Gasztroenterológia, Diabetológia, Endokrinológia, Sebészet, Traumatológia, Gyermeksebészet, Proktológia, Kézsebészet, Baleseti utókezelő, Ortopédia, Reumatológia, Fül-orr-gégészet, Neurológia, Nőgyógyászat és terhesgondozás, Urológia, Bőrgyógyászat, Onkológia, Szemészet, Szájsebészet, Laboratórium, Radiológia, Tüdőgondozó, Pszichiátria, EKG, Fizikoterápia, Gyógytorna, Orvosi Masszázs, Dietetika.

Alapellátó egységek: Gyermekfogászat, Iskolaegészségügyi szolgálat, Védőnői szolgálat Orvosi Ügyelet. A Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat üzemeltetési körébe tartoznak a kerületben működő háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi rendelők. A telephelyek épületeinek állagmegóvása és felújítása az elmúlt évek során folyamatosan zajlott, legutóbb a Táncsics Mihály utcai, valamint a Csikó sétányi háziorvosi rendelők nyerték el igazán színvonalas, a kor követelményeinek minden megfelelő küllemüket.

Az intézmény vezetése és dolgozói nagy tapasztalattal és szaktudással törekednek a magas színvonalú definitív betegellátás biztosítására, melyet a XXI. Kerület Önkormányzata a helyi lakosság érdekeit figyelembe véve kiemelten támogat a gép-műszerezettség fejlesztésével, forrás biztosításával az ingatlanok felújításához, karbantartásához. Szeretnénk kiemelni az Egészséges Budapest Program keretében végrehajtott fejlesztéseket is, melynek eredményeként a közelmúltban több nagyértékű műszerrel gazdagodott intézményünk. Csak a kiemelkedőbb beruházásokat említve: kardiológiai eszközöket, ultrahang berendezéseket szereztünk be, megújult a Radiológia teljes gépparkja, és végre a mammográfiás vizsgálatokhoz szükséges berendezés is rendelkezésre áll. Sikerült lecserélnünk a Szakorvosi Rendelő amortizálódott informatikai eszközparkját, a kerület háziorvosainak, gyermekorvosainak munkájt pedig új laptopokkal segíti a kerületi Önkormányzat. Folyamatban van a fogászati rendelőkben a fogorvosi székek cseréje, és rövidesen további eszközök, berendezések beszerzési eljárása is megindul. Szintén az Egészséges Budapest Program által biztosított keretből zajlik a Szakorvosi Rendelőintézet területén az Egynapos Sebészeti Egység kialakítása, melynek elindulása komoly minőségi fejlődést jelent majd a lakosság ellátásában.

Az intézmény 2011-ben vette fel Tóth Ilona, az 1956-os forradalom hőseként mártírhalált halt szigorló orvos nevét, az ő szellemiségében törekszik a kerület polgárainak ellátására.